Antrenament de primavara pentru o forma fizica de invidiat

Adesea asociem termenul „training de primavara” cu baseball-ul. Echipele se indreapta spre taberele de vreme calda la sfarsitul iernii si muncesc din greu pentru a intari muschii si pentru a lucra pe tendoanele, muschii, ligamentele si articulatiile ranite, astfel incat un alt sezon de baseball sa poata incepe cu jucatori flexibili, puternici si neinvinsi.

Exista mai mult de cateva femei care sunt interesate de pregatirea de primavara, acesta fiind anotimpul perfect pentru a avea o forma fizica de invidiat.Vrem sa tonifiem bratele pentru rochii fara maneci si sa lucram pentru ca burta sa dispara si picioarele sa fie tonificate, astfel incat sa ne simtim mai bine sa mergem intr-un dressing cu o oglinda si sa alegem un costum de baie pentru vara. Si, bineinteles, ne-ar placea sa fim mai puternici, sa ne imbunatatim forta cardiovasculara si sa avem un tonus bun.

Iata cateva modalitati de a face exercitii care nu necesita timp pentru a merge la o sala de gimnastica sau pentru a lucra cu un antrenor personal.

Urca pe scari. Incepeti cu cinci curse, iar pe masura ce capacitatea aerobica se imbunatateste, creste numarul scarilor pe care le urcati la un moment dat. Adaugati cinci trepte la urcare pe saptamana, atata timp cat va simtiti bine si nu aveti contraindicatii medicale la acest exercitiu. Opriti-va si intindeti-va la fiecare cursa. Asezati usor varful fiecarui picior pe marginea unei scari si apasati usor, timp de 10 secunde. Eliberati-l si repetati. Urcatul scarilor face minuni pentru picioare si in numai cateva saptamani veti putea observa schimbarile.

Plimbati-va des. Iesiti din taxi sau in afara metroului sau autobuzului, astfel incat sa puteti obtine aceasta pregatire zilnica. Plimbare rapida. Cumparati pantofi de mers pe jos care au un suport bun si care sunt o incaltaminte potrivita stilului tau de mers si formei picioarelor tale. Multe magazine care ingrijesc sportivii seriosi au acum tehnologie care va evalueaza stilul de mers rapid, folosind o mica camera video care este plasata la nivelul picioarelor.  Beti o sticla de apa la fiecare plimbare. Muschii au nevoie de hidratare si intindere.

Corectati-va postura.  Tineti capul in sus, priviti in fata, ridicati pieptul, trageti umerii inapoi si incordati muschii abdominali in acelasi timp. Veti avea mai putine dureri de spate si de gat.
Ar fi grozav daca am putea ramane suficient de motivati pentru a face aceste exercitii usoare tot timpul anului. Niciodata nu este prea tarziu sa incepeti, asa ca puteti face ca astazi sa fie marea zi a schimbarilor.

Add Comment