Puterea rutinei in fitness- de la efort la un mod de viata

Unul dintre cele mai importante lucruri care determina succesul programului tau de exercitii este coerenta in atrenamente. Acesta este de asemenea si unul dintre cele mai grele lucruri de stabilit. Scuza cea mai frecventa a oamenilor este aceea ca nu au timp. Dar stilul de viata al multor persoane care isi gasesc timp pentru a se antrena in mod constant este similar cu acela al celor care nu fac asta. Chiar si pentru mama ocupata sau profesionistul din mediu urban, exista anumite modalitati de a incorpora exercitiile in rutina de zi cu zi.

Programeaza-ti timpul antrenamentului in calendar

La fel ca in cazul celorlalte intalniri pe care le programati pentru a va tunde, pentru consult etc, trebuie sa marchezi timpul. Daca spui ca te vei antrena atunci cand o sa prinzi o pauza, asta nu se va intampla niciodata. Alege-ti un anumit moment si respecta-l! In mod ideal, oamenii sunt mai consecventi atunci exerseaza dimineata devreme. Exercitiul de seara este inca bun in ceea ce priveste beneficiile, insa pot aparea lucruri in timpul zilei ce te pot forta sa iti schimbi planurile. Atrenamentele de dimineata iti permit sa iti faci exercitiile indiferent de ce altceva s-ar intampla.

Fa-ti un jurnal de antrenament

Orice notebook mic este potrivit pentru asta. Trebuie doar sa inregistrezi data, ce tip de exercitii ai facut, precum si durata exercitiilor. Studiile arata ca atunci cand oamenii isi urmaresc sau isi masoara eforturile, exerseaza mai mult si se bucura de asta mai mult. Ne place sa vedem rezultatele eforturilor noastre si urmarirea progresului ne da satisfactie imediata. Auto-monitorizarea cu un jurnal te ajuta sa pastrezi un plan de nutritie sanatos.

Add Comment