Trei lucruri de care trebuie sa tii cont pentru o viata mai frumoasa

Iertarea: iertarea este mult mai usor de zis decat de facut. Adesea simtim nevoia ca omul sa fie iertat ca a castigat cumva iertarea noastra – pe care o merita – ca o instanta care acorda iertare. Cu toate acestea, ceea ce constata cercetarea, este ca aceia dintre noi care fac iertarea sunt cu adevarat cei care profita de avantaj. Asta deoarece praznuirea pacatelor poate duce la repercusiuni care se extind cu mult dincolo de nemultumirea initiala. Un studiu a constatat ca, dupa ce oamenii au reamintit un eveniment in care au avut un rau, au judecat un deal pe care trebuiau sa il urce pentru a fi mai abrupti decat cei care au fost rugati sa-si aminteasca un moment in care au iertat pe cineva. Cei care au oferit iertare au fost, de asemenea, capabili sa sara in comparatie cu cei care au rapit. Alte studii au aratat ca iertarea duce la scaderea anxietatii si depresiei, la scaderea nivelului de stres, la scaderea tensiunii arteriale si chiar la un sistem imunitar mai puternic. Frumusetea acestui fapt este ca, spre deosebire de nemultumirile originale, iertarea este bine sub controlul nostru. Desi nu este usor, este ceva ce putem face pentru noi insine. Deci, va recomandam sa va luati o greutate si sa va scutiti de acel rau. Uneori, persoana pe care trebuie sa o iertam cel mai mult suntem noi.

Limite: ii invatam pe oameni cum sa ne trateze. Modul in care interactionam si ceea ce acceptam in fiecare interactiune influenteaza modul in care altii se comporta fata de noi in viitor. Ca femei, exista o tendinta de a da pana cand ne simtim uscati. Fie ca este vorba cu sotul / sotia, copiii, parintii nostri sau seful nostru, suntem intotdeauna o parte a ecuatiei. Stabilirea limitelor inseamna sa tineti cont de convingerile, nevoile si dorintele dvs. personale in interactiunile cu ceilalti. Nu inseamna sa spui „nu” tot timpul, dar inseamna ca ti-ai acordat aceasta optiune. Daca exista o relatie in viata in care va simtiti excesiv de impozitata, faceti ceva timp sa va ganditi cum doriti sa va schimbati relatia. Acest lucru nu se va intampla peste noapte, dar luand timp sa va ganditi la relatia si rolul pe care il joaca in ea este primul pas in directia schimbarii acestor granite intr-o directie pozitiva.

Silence: Drona constanta a televizorului, radio in masina, muzica care bajbaia prin telefoane, coborarea traficului, banterul colaboratorilor nostri. Adesea mergem toata ziua, scaldata intr-o mare de zgomot. Vom merge la 100 de kilometri pe ora, niciodata mai mult decat in ​​timpul sarbatorilor. Zgomotul constant, chiar peste doar 30 de decibeli – o soapta intr-o biblioteca relativ linistita – poate creste ratele stresului perceput, impreuna cu depresia si anxietatea. De asemenea, este legata de sanatatea fizica precara, inclusiv cresterea tensiunii arteriale. Beneficiile linistii sunt acum recunoscute ca o parte importanta a vindecarii, cu multe spitale care instituie perioade regulate de liniste in timpul zilei. Oferiti-va puterea vindecatoare a tacerii. Opriti telefonul, taiati televizorul si lasati-va sa va bucurati de liniste.

Add Comment