DiRT Rally 2.0 Review

Este un fapt putin cunoscut; in timp ce raliul original DiRT se poate inscrie ca un simulator al raliului, de fapt este un joc de groaza in deghizare, mai ales in VR. Are o abilitate neobisnuita de a va pune permanent la marginea limitelor de conducere cu roci, copaci si picaturi la cativa centimetri distanta de anvelopele dvs. de filare. E groaznic, ca si cum ai fi blocat pe un roller coaster care se prabuseste, in timp ce il indemn sa merg mai repede si mai repede.

Dar, ca orice film sau joc de groaza, DiRT Rally 2.0 incearca sa te induca intr-un fals sentiment de securitate. Sariti intr-un campionat sau in modul de cariera al echipei mele si vi se va da o masina antica cu doar 4 viteze si acceleratia unei batrane intr-o masina Skoda. Doar ridicarea unui deal poate duce la tusea masinii si ridicarea masei spre varf. Conducerea acestor masini clasice de raliu are un set propriu de provocari unice, dar nu este deloc terifiant.

Nu, pentru ca este teribil, trebuie sa parcurgi cateva etape in masinile clasice, apoi sa iesi, sa intri in joc liber si sa alegi o masina moderna de raliu. Dintr-o data, exista o accelerare prea mare, mult prea mare si mai multa putere decat ati putea avea vreodata nevoie. Nu conteaza pentru viteza maxima pentru ca apropierea de locatie este un exercitiu de a tipa si tensiona toate muschii pana cand va transformati intr-o minge de crampe pure.

Disponibil la: Xbox One, PS4 si PC

Revizuit la: Xbox One X

Programator: Codemasters

Distribuitor: Codemasters

Singleplayer: Da

Multiplayer: Da

Dar trebuie sa spunem ca DiRT 2.0 nu este pentru fiecare. Este un joc dur, adesea neiertator si pretentios. Odata ce incepeti sa intelegeti cum sa schimbati aceste masini de raliu, DiRT 2.0 devine ceva special. Imi place jocul asta.  E usor sa primeasca o recomandare de la mine, avand in vedere lipsa etapelor de zapada si sustinerea VR din cutie nu ma pot abtine decat sa ma bucur cand joc.