Exercitii pentru umeri

Multi oameni se plimba cu umeri inalti si tensionati. Poate ca voi ati observat ca aveti o tensiune serioasa acolo, dar aproape ca v-ati obisnuit cu disconfortul. Tensiunea, alinierea necorespunzatoare si disfunctia in umeri sunt destul de frecvente si pot duce eventual la conditii debilitante ale umarului, cum ar fi umarul inghetat, impactul si ranirea mansetei rotatorului. Daca aveti o durere ascutita atunci cand ridicati bratul peste cap, puteti avea una dintre aceste conditii si ar trebui sa vedeti un doctor pentru un diagnostic corect.

Chiar si fara leziuni sau rigiditate in umeri, majoritatea oamenilor nu stiu cum sa stabilizeze corect bratul umarului si sa-si intareasca muschii astfel incat umarul lor sa fie sanatos si mai putin predispus la ranire atunci cand fac exercitii la sala de fitness ori activitati recreative. Realitatea este ca ori de cate ori folosim corpurile noastre superioare pentru a face ceva, aceasta implica invariabil articulatia si musculatura umarului. Invatandu-va sa va relaxati umerii este primul pas si apoi efectuand un set echilibrat de exercitii care sporeste integritatea structurala a umerilor va vor ajuta sa va miscati si sa va simtiti mai bine.

Exercitiile care va vor ajuta sa va relaxati si sa va relaxati umerii, precum si sa va permiteti sa vedeti cat de mobili va sunt umerii in prezent.

Cercuri de umar: Stapaniti in fata unei oglinzi si impingeti umerii inainte, apoi in sus cat mai mult posibil, apoi inapoi si terminati din nou in neutru. Respirati pe masura ce faceti patru cercuri mari de umar intr-o singura directie si apoi inversati cercurile. Cautati o gama completa de miscari si pentru a tine bratele drepte.

Nota: este normal sa auziti niste clicuri in umerii dumneavoastra pe masura ce ii miscati, mai ales daca nu aveti conditie fizica si faceti pentru prima oara astfel de exercitii. Inainte de orice activitate fizica recomandam exercitiile de incalzire.

Add Comment