Vânzările online ale produselor de machiaj au crescut cu 40% în ultimul an

bebeautiful.ro

Studiile recente confirmă faptul că românii îmbrățișează ideea de cumpărături online, iar produsele de machiaj nu se dezic acestei practici. Facilitatea și disponibilitatea pe care produsele și serviciile online o oferă clienților au un impact enorm la creșterea vânzărilor pentru marii retaileri de pe piață. Site-urile profesionale care se ocupă cu recomandarea produselor de înfrumusețare, precum bebeautiful.ro, au concluzionat faptul că majoritatea persoanelor care fac cumpărături online sunt de sex feminin deoarece acestea sunt interesate cu preponderent de produsele de machiaj.

,,Deși cumpărăturile online sunt efectuate atât de bărbați, cât și de femei, dacă ar fi să analizăm frecvența acestora, cu siguranță femeile înclină balanță spre partea lor. Ele sunt de cele mai multe ori interesate de produsele de machiaj, iar ofertele de preț, ori cadourile oferite cu fiecare nouă comandă le atrage. Un alt factor declanșator este dezvoltarea comunității de beauty din online, fapt ce facilitează achiziția online a produselor de make-up. Astfel, putem spune că nu vine ca o surpriză faptul că s-au înregistrat creșteri de 40% în vânzările produselor de machiaj de anul trecut.” a declarat un reprezentant bebeautiful.ro.

Factori care facilitează achiziția produselor de make-up online

  • Ofertele promoționale

Orice cumpărător este atras de ofertele promoționale, iar site-urile de e-commerce profită de acest lucru. Deseori, simplul newsletter că într-o anumită perioadă sunt reduceri nu este de ajuns. De aceea, retailerii implementează tot felul de cârlige cu care să atragă clienții. Astfel, româncele sunt atrase să achiziționeze produse de machiaj atunci când livrarea este gratuită, ori dacă odată cu comanda le va fi livrat și un cadou surpriză.

  • Promovarea prin micro și macroinfluenceri

Nu mai este o surpriză pentru nimeni faptul că influencer marketing este real și se întâmplă și în România. Fenomenul ia amploare pe zi ce trece, iar brandurile se zbat să obțină colaborări cu cei mai în vogă influenceri din online. Astfel de personalități aleg cu grijă brandurile cu care încheie contracte deoarece nu doresc să își piardă notorietatea și credibilitatea. Un produs odată recomandat de o reprezentantă a industriei de beauty din online, va câștiga vizibilitate, dar va și înregistra creșteri considerabile în vânzări.

  • Diversitatea în materie de produse

A comanda produse de make-up online înseamnă și incluziunea mai multor branduri în același coș de cumpărături. Filtrele aplicate căutării în webshop conform cărora clienții pot alege cel mai ieftin/cel mai scump produs sunt de mare ajutor, iar descrierile produselor sunt ample și specifica, astfel încât să nu fie nevoie de analiză tactilă a produsului pentru a convinge clientela. Diversitatea și incluziunea devin astfel devizele site-urilor care comercializează produse de îngrijire și de machiaj.

  • Comoditatea 

Fie că le place sau nu româncelor să recunoască, comoditatea este probabil cel mai important factor. Pentru comenzile online nu este necesar să se formeze cozi, iar analiza produselor poate dura ore, chiar luni de zile. Își pot dedica ore în șir analizezi ingredientelor ș ia descrierilor diferitelor produse pentru a se asigura că fac alegerea coretă. De asemenea, prospectarea pieței conduce și la găsirea celor mai bune oferte de preț.

Despre Bebeautiful.ro

Bebeautiful.ro este un portal online dedicat produselor de înfrumusețare. Se adresează atât femeilor pasionate de machiaj, dar și persoanelor care își doresc să se informeze, ori doresc să se inspire pentru achiziționarea unui cadou pentru cineva drag. Pe site, cititorii regăsesc recenzii de produse de îngrijire, detalii legate de aplicare corectă, dar și recomandări ale celor mai bune produse conform raportului calitate-preț.

Add Comment