Metode pentru scaparea de stresul provocat de izolare

Inchidere sociala: (Da, acesta este un cuvant, se dovedeste.) Relatiile sunt la fel de bune pentru sistemul imunitar ca si exercitiul fizic. Intr-o meta-analiza a 148 de studii care au urmat peste 300.000 de persoane pe o medie de opt ani, cercetatorii au descoperit ca relatiile sociale pozitive le-au oferit oamenilor o sansa mai mare de 50% de a supravietui in timp, comparativ cu persoanele cu legaturi sociale slabe. Aceasta legatura a avut un impact mai mare asupra mortalitatii decat renuntarea la fumat. Pentru a va mentine relatiile active, telefonul va este linia de salvare. Am stabilit un obiectiv personal de a vorbi (de fapt, vorbesc, nu text) cu unul sau doi prieteni, vecini in varsta sau membri ai familiei prin telefon in fiecare zi pana cand se incheie aceasta pandemie.

Mindfulness: Daca ati rezistat pana la aceasta tendinta pana acum, poate fi momentul sa va reconsiderati. Meditatia reduce inflamatia si imbunatateste functiile noastre imune, anuland literalmente deteriorarea autoizolarii. Exista dovezi ca rugaciunea poate avea un efect similar.

Am folosit aplicatia de meditatie Headspace timp de zece minute in fiecare zi in ultimii doi ani. Marea surpriza este ca meditatia nu inseamna sa-ti limpezesti mintea. Este vorba despre gestionarea atentiei dvs. si este o abilitate dificila de a invata fara un fel de indrumare. Stiinta este convingatoare. Mai convingator este pentru alte lucruri pe care le facem (cum ar fi luarea de multivitamine).

Faceti ceva mic pentru altcineva: in sondaje, oamenii spun ca voluntariatul le ofera un sentiment de scop si reduce anxietatea. In Irlanda, o femeie pe nume Helen O’Rahilly a ajutat la organizarea a aproape 6.000 de voluntari pentru a ajuta persoanele in varsta si imun compromise sa obtina alimente, aproape in intregime prin Twitter. In Louisville, Erin Hinson se potriveste cu voluntarii cu persoanele nevoiase care folosesc Google Docs.

Add Comment